Blog-Imobiliare. Un produs Blogger.
RSS

Acte Necesare pentru Realizarea Cadastrului si Intabularii

Acte Necesare pentru Realizarea Cadastrului si Intabularii


Pentru realizarea documentatiei de cadastru si intabulare aveti nevoie de urmatoarele acte:
  • Actele de proprietate ale imobilului :
    Contract de Vanzare-Cumparare, Proces Verbal de Predare-Primire si Dovada Achitarii Integrale in cazul in care imobilul a fost cumparat de la stat, Sentinta Civila, Certificat de Mostenitor, Act de donatie,etc. - in doua copii din care una legalizata
  • Certificat Fiscal pentru Cadastru si Intabulare obtinut de la Administratia Financiara
  • Acte de indentitate ale proprietarului/proprietarilor - in doua copii
  • Cerere tip completata si semnata de proprietar – pusa la dispozitie de expertul autorizat
  • Declaratie privind limitele proprietatii pentru care se executa masuratorile – pusa la dispozitie de expertul autorizat
  • Cerere de inregistrare in Cartea Funciara - pusa la dispozitie de expertul autorizat

CE TREBUIE SA STITI DESPRE CARTEA FUNCIARA
Legea nr.7/1996 a cadastrului si a publicitatii imobiliare este reglementata prin Ordinul Ministerului de Jusitie nr.2371/1997 privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a birourilor de carte funciara ale judecatoriilor.
Potrivit acestei legi, fiecarui imobil i se va atribui un numar cadastral pe baza caruia se va face in viitor identificarea lui. Orice intabulare a unui contract de vanzare-cumparare trebuie precedata de deschiderea Cartii funciare.
Deschiderea cartii funciare nu este conditionata de vanzarea imobilului, dar se realizeaza cel mai adesea in aceste situatii, iar atribuirea numarului cadastral se face in baza uni dosar intocmit de catre experti autorizati.

Stiati ca lucrarea de cadastru se poate efectua in regim de urgenta ?
Furnizarea in regim de urgenta presupune, pe langa plata tarifelor pentru furnizarea serviciilor la termen si plata unui serviciu suplimentar, al carei cuantum este de patru ori valoarea tarifului normal. Solicitarea pentru solutionarea unei cereri in regim de urgenta, se poate face numai in momentul inregistrarii acesteia in Registrul General de Intrare. Dovada achitarii tarifului pentru solutionarea unei cereri in regim de urgenta se ataseaza la dosar.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii: